Privacy statement

Verwerking persoonsgegevens

Wanneer u doneert, publicaties bestelt, een evenementen bezoekt, gebruikmaakt van de interactieve diensten of anderszins contact heeft met stichting Dementie Hulpmiddelen NL, legt stichting Dementie Hulpmiddelen NL persoonlijke gegevens vast. stichting Dementie Hulpmiddelen NL gebruikt deze gegevens om haar statutaire taken en overige dienstverlening uit te voeren. Bovendien worden bijvoorbeeld de gegevens van donateurs en andere geïnteresseerden van/in stichting Dementie Hulpmiddelen NL gebruikt om hen te informeren over activiteiten van stichting Dementie Hulpmiddelen NL. Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u dit aangeven bij stichting Dementie Hulpmiddelen NL:

stichting Dementie Hulpmiddelen NL
6666ZG  Heteren

of via

info@stichtingdementiehulpmiddelen.nl

Wilt u geen e-nieuwsbrieven meer van de Hersenstichting ontvangen, dan kunt u gebruikmaken van de afmeldingsmogelijkheid die is opgenomen in iedere e-nieuwsbrief die de stichting verstuurt.

Clickgedrag

Op de website van de stichting Dementie Hulpmiddelen NL en de webapplicatie voor verzending van de e-nieuwsbrieven worden algemene bezoekgegevens, zonder dat deze bezoekers identificeren, bijgehouden, zoals de meest gevraagde pagina's. Het doel hiervan is om de inrichting van de website en e-nieuwsbrieven te optimaliseren. Ook kunnen deze gegevens worden gebruikt om meer gerichte informatie op de site te zetten. Op deze wijze kan de stichting Dementie Hulpmiddelen NL haar dienstverlening aan u verder optimaliseren.

Op de site van de stichting Dementie Hulpmiddelen NL kunt u links naar andere websites aantreffen. De stichting Dementie Hulpmiddelen NL kan echter geen verantwoordelijkheid dragen met betrekking tot de omgang door die partijen met uw gegevens. Lees hiervoor het privacystatement, indien aanwezig, van de site die u bezoekt.

Vragen

Heeft u vragen of opmerkingen over het privacybeleid, dan kunt u deze richten aan:

stichting Dementie Hulpmiddelen NL
6666ZG  Heteren