Stichting Dementie Hulpmiddelen ยป Hoe herken ik dementie?

fases van dementie en de hulpmiddelen
De eerste verschijnselen van dementie verschillen per persoon en per ziekte. Meestal kaart de partner of familielid het zogenaamde 'niet pluis gevoel' aan. Aanleiding zijn vaak subtiele maar terugkerende geheugenklachten, gedragsproblemen en veranderingen in karakter. Hulpmiddelen kunnen de gevolgen van dementie verzachten en structuur brengen in de dagelijkse leven.

Langer thuis blijven wonen
Diagnose Dementie en wat nu... door vroeg te beginnen met hulpmiddelen worden de dementerende en hun mantelzorgers kan er gewend worden aan de beschikbare hulpmiddelen.

Financieel haalbaar!!!
Hulpmiddelen kunnen worden gehuurd en gekocht maar wie kan mij helpen bij de betaling hiervan. De WMO en donatie aan de stichting kunnen een stevige tegemoetkoming zijn.

1 op de 3 vrouwen krijgt dementie. Strijd mee tegen deze ziekte. Met uw bijdrage helpt u de ziekte te voorkomen of genezen.