Wie zijn wij

Stichting Dementie Hulpmiddelen Nederland biedt aan mensen met dementie en hun mantelzorgers praktische hulp en bijhorend hulpmiddelen.

Door het inzetten en beschikbaar stellen van praktische hulpmiddelen gedurende de verschillende fases van Alzheimer of andere vormen van dementie zorgt het ervoor dat de mensen langer in hun vertrouwde omgeving kunnen blijven wonen.

Tevens draagt het bij aan de rust voor de mantelzorgers en aan de zelfstandigheid van de dementerende. Resulterend in een verhoging van kwaliteit van leven.

Partners van de stichting dragen een duidelijke bijdrage bij in de vorm van kennis, produkten en dienstverlening.

De partners worden geselcteerd op de kwaliteit en toepasbaarheid van de producten en diensten. Tevens is de kennis en kunde van de specifieke markt van doorslaggevend belang. De stichting vraagt geen exclusieviteit van de partners, de producten en dienst kunnen eventueel ook rechtstreeks bij deze partners verkregen worden.

Mantelzorger

De mantelzorger is de sleutel tot het succesvol toepassen van hulpmiddelen. Met de keuze en haalbaarheid van de hulpmiddelen zal de stichting de mantelzorger zo veel mogelijk praktisch helpen.

Een duidelijke weergave van de situatieschets en probleemstelling draagt bij aan een succesvolle implementatie van de hulpmiddelen.

1 op de 3 vrouwen krijgt dementie. Strijd mee tegen deze ziekte. Met uw bijdrage helpt u de gevolgen van deze ziekte meer draagbaar te zijn voor de dementerende en hun mantelzorgers.