Vrijwilligers zijn de vertegenwoordigers van de stichting in de regio
Werk mee met Dementie Hulpmiddelen Nederland. U kunt als vrijwilliger meewerken in uw eigen regio, zelfs als u maar een paar uur per maand beschikbaar bent. Help de regionale afdelingen van Dementie Hulpmiddelen Nederland te groeien door uw praktische ondersteuning en organisatietalent. Met meer mensen kunnen we nóg meer doen en kunnen we meer mensen praktisch helpen.

Wat doet een vrijwilliger

Van bestuurlid tot standbemanning of als vrijwilliger bij de mensen thuis, voor iedereen is er wel een passende taak weggelegd.

Het inventariseren wat de beste hulpmiddel bij welke mantelzorger en tot het werven van fondsen om nog meer mensen te kunnen helpen.

De stichting werkt uitsluitend met vrijwilligers, dit geldt ook voor bestuursleden, de bijbehorende ANBI status is hiervoor dan ook het bewijs. Kosten die vrijwiliger maakt voor de stichting worden uiteraard binnen de geldende regels vergoed.

Doneren

Diverse acties zullen in samenwerking met vrijwilligers worden georganiseerd om fondsen te genereren.

Elke euro helpt een dementerende langer thuis te wonen. Samen met uw hulp maken we dementie weer leefbaar.

Ruim 10% van de mensen boven de 65 jaar heeft dementie.